سایت تفریحی و سرگرمی بروز دانلود

  • ۰
  • ۰


دانلود آموزش تصویری سنتور استاد مجید کیانی

تعداد ویدیو : ۸۶
زبان آموزش : فارسی
فرمت : MP4

بعد از خرید آنلاین لینک های دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. لطفا در وارد کردن ایمیل خود دقت کنید

شاید معتقد ترین استاد به آموزش ردیف میرزا عبدالله استاد مجید کیانی نوازنده برجسته، محقق و پژوهشگر موسیقی ایران است.

ایشان خود دانش آموخته رشته موسیقی از فرانسه و عضو پیوسته فرهنگستان هنر هستند و خود تحصیلات موسیقی سنتی در ساز سنتور را از ابتدا نزد هنرمندانی چون منوچهر صادقی محمد حیدری داریوش صفوت نورعلی برومند عیدالله دوامی و محمد ایرانی مجرد بودند.

ایشان تأکید خاصی روی نواختن سنتور به شیوه حبیب سماعی بوده و نحوه نواختن حبیب سماعی را از مرحوم نورعلی برومند و دارزیوش صفوت که از شاگردان مرحوم سماعی بودند فراگرفته و با توجه مطالعات و پژوهش‌های خود به آن شیوه حتی شاید توسعه یافته تر و پیشرفته تر اما به همان شیوه می‌نوازد.

ایشان خود ردیف میرزا عبدالله را به عنوان ردیفی جامع از مرحوم برومند آموخته و در میانه ده ۶۰ نوار هفت دستگاه موسیقی را که همان ردیف میرزا عبدالله باشد را در ۵ کاست منتشر نمود بعدها این ردیف توسط ایشان تجدید چاپ و اجرا مجدد شد که به صورت سی دی و کاست در بازار موجود است.

به علاوه ایشان با مشارکت نشر نی و یک بار هم انتشارات دیگری که یادم نیست بخش شور آن را به نت چاپ و به همراه یک نوار به بازار عرضه نمودند که آموزش برای مبتدی به همان شیوه ای است که خود به مبتدی درس می‌دهند انتشار یافته جمله به جمله و مضراب به مضراب.

ایشان از ابتدا ردیف را تدریس میکنند و پیش نیازی برای آن توصیه نمیکنند هر مبتدی از اول در کلاس وی ردیف میرزا عبدالله مینوازد.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی